2018.07.19 Uncategorized

3,2,1: Start Up!

Start-up implementation plan. Atunci când dorim să demarăm un plan de afaceri trebuie să avem anumite aspecte importante în vedere. Este necesar să urmărim trendurile pieței, să ne adaptăm la tehnologie și, bineînțeles, să integrăm cele mai eficiente practici de lucru, observând influencerii domeniului în care dorim să activăm.

De asemenea, cu toții cunoaștem faptul că tehnologia își pune accentul din ce în ce mai mult asupra modului în care ne desfășurăm activitățile zilnice, indiferent că ne referim la planul personal sau la cel profesional, însă cum putem beneficia de avantajele aduse de aceasta în business? Cum ajută tehnologia antreprenorii zilelor noastre?

Business Overview & TechnologyPerks

#BusinessOverview

Există vreun domeniu care merge mai bine sau care acaparează o plajă de consumatori mai mare? Insights-urile antreprenorilor români de succes ai anului 2017 ne demonstrează că nu contează atât de mult sectorul în care dorești să creezi un start-up, ci mai important este să ai o atenție îndreptată spre calitatea serviciilor și pe consolidarea brand-ului, pentru a te pregăti pentru o extindere internațională. Iată câteva păreri ale antreprenorilor:

  • Alina Iancu, CrameRomania.ro: „Faţa României trebuie să fie reprezentată şi de industria viti-vinicolă, iar accentul trebuie pus pe calitate şi pe soiurile autohtone”
  • Cosmina Voichiţa Meseşan, VBS Business Solutions: „Vrem să facem ceva bun pentru ţară, chiar dacă mediul economic şi fiscal a fost departe de a fi unul prielnic micilor antreprenori”
  • Ana Vişian, Piscina Urbană: „Suntem datori să întoarcem ceva societăţii care ne-a format”
  • Cătălin Melinte, Cutia cu poze: „Ştiu că putem să reuşim aici, să îmbunătăţim această ţară”
  • Mihai Rotaru, Clever Tech: „Piaţa locală pare mică, dar pieţe vest-europene par mult mai mari decât sunt cu adevărat”
  • Andreea Uceanu, Floria: „Din ce în ce mai multe branduri devin cunoscute şi respectate atât pe plan local, cât şi internaţional”
  • Ina Natu, InaBox: „Sunt oameni la tot pasul care ne demonstrează că se pot face şi aici proiecte inedite, cu impact pozitiv”
  • Ionel Burtea, Abund Berry: „Abia de acum încolo oportunităţile încep să apară în România”

#TechnologyPerks

În mediul online, utilizarea frecventă a celor mai eficiente tool-uri menite să sporească activitatea business-ului este deja necesară pentru a face față competiției. Care sunt astfel cele mai căutate tool-uri în materie de tehnologie? Dintre cele mai populare, prezentăm:

  • Appy Pie – Aplicația care îți permite să dezvolți aplicații proprii fără să apelezi la servicii IT;
  • Promo – Online Marketing Video-Maker menit să te ajute să creezi content video la o calitate bună
  • Hootsuite – Tool-ul care te ajută să gestionezi apariția în social media;
  • Google Analytics – Probabil unul dintre cele mai folosite instrumente în România care te ajută să realizezi un data analyzing corect și care te face să înțelegi preferințele consumatorului modern;
  • Canva – Platforma online care te ajută să creezi graphic design personalizat business-ului;
  • Answer the Public – Platforma care îți dezvăluie insight-urile consumatorilor atunci când doresc să găsească un produs sau un serviciu în mediul online.

Surse:

http://www.zf.ro/info/romania-are-viitor-cum-arata-portretele-a-zece-antreprenori-de-succes-16624622

https://www.businessnewsdaily.com/4395-marketing-technology-tools.html

 

Material de opinie semnat de
  • yass

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.