2015.11.09 Articole

5 metode prin care generezi trafic online folosind printul

Am aflat deja, în cadrul conferinței SMART Marketing susținute în luna septembrie, ca procente semnificative din bugetele companiilor sunt direcționate înspre marketingul digital, care crește de la an la an. Goana dupa like-uri, share-uri si vizitatori unici ține adesea marketerii ancorați în mediul online, determinandu-i să conceapă și să implementeze strategii care se masoară în trafic și engagement. Am vrut să știm unde se poziționează printul în raport cu aceste obiective și cum este el încorporat în campaniile complexe de marketing, care au ca obiectiv realizarea de conversii online. Am hotărât, deci, să discutam cu Ana Doaga, Brand Manager Grafică și Tipar  http://grafica-tipar.ro – casa de creație și producție tipografica și de materiale de marketing și comunicare-, despre direcția pe care o urmeaza printul și despre cum îl putem folosi pentru a genera mai multe trimiteri către site-urile noastre.

 

Împărtășim, deci, cu voi cele top 5 lucruri pe care să le faci pentru a genera trafic online de pe urma materialelor tale de marketing și comunicare.

 

  1. Asigură-te că site-urile tale și conturile de social media apar pe materialele tipărite pe care le execuți. Deși, în aparență, acesta este un lucru ușor de gestionat, mulți marketeri îl ignoră. Gândește-te la toate tipăriturile pe care le împarți sau le expui în fiecare zi, în contextul campaniilor de promovare și al inițiativelor de networking: carți de vizită, flyere, broșuri, roll-upuri etc. Folosește-le pentru a comunica site-urile pe care urmarești să obții conversii și vei vedea, cu siguranță, o creștere organică a reach-ului.

 

  1. Concepe concursuri prin care inviți consumatorii să se înregistreze online, fie pe site-ul companiei sau pe canalul de social media, în jurul caruia urmărești să iți centrezi comunicarea. Comunica aceste concusuri inserând flyere și brosuri în pachetele pe care le livrezi clienților, în punga de cumpărături, în nota de plată sau împarte-le în spațiile în care interacționezi cu clienți și potențiali clienți. Aceasta este o modalitate bună de a genera trafic și, mai mult, de a integra un formular de înscriere online, care să te ajute să iți mărești baza de contacte, pentru viitoare campanii.

 

  1. Folosește tehnologia. Adaugă coduri de tip QR machetelor tale din reviste, ziare, flyerelor, broșurilor etc. Dacă mesajul tău are un call-to-action puternic și relevant, conversiile nu vor întarzia să apară. Înainte de a lua o astfel de măsură, asigură-te, insă, că site-ul tău este optimizat pentru mobil. În caz contrar, nu vei face decât să obții un bounce rate mai mare, fără a beneficia de pe urma inițiativei și a costurilor aferente.

 

  1. Creează o punte între mediul online și cel offline. Folosește tipăriturile pentru a face publice comentariile si recenziile pe care clienții mulțumiți le lasă în mediul online (pe Facebook, Tripadvisor, platforme de profil, bloguri etc.). Astfel, data viitoare când iți printezi meniul restaurantului sau catalogul magazinului tau, asigură-te că incluzi și feedback-ul clienților tăi! Acest lucru va crește încrederea în brandul tău și, în același timp, va trezi apetitul consumatorilor pentru mai multe informații furnizate de mediul online.

 

  1. Oferă-le clienților și partenerilor tăi acces la coduri de discount sau posibilitatea downloadării materialelor tale de marketing și comunicare online, prin accesarea unui link alocat. Adaugă astfel de mesaje pe bonul fiscal, nota de plată sau pe facturile emise. Transformă orice material intr-un tool generator de conversii!

 

Implementează aceste sfaturi simple începand de astăzi și monitorizează rezultatele lor. Descoperă metodele care funcționează cel mai bine pentru obiectivele tale și perfecționează-le, în folosul brandului tău.

 

Fondată în 2002, Grafică și Tipar (http://grafica-tipar.ro) este casa de creație și producție tipografica și materiale promoționale ce oferă servicii de consultanță și grafică, branding, tipar offset și digital, sisteme expoziționale, precum și video broșuri.

 

Ana Doaga, Grafică-Tipar.ro

grafica si tipar

 

 

 

Material de opinie semnat de
  • yass

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.