În contextul situației actuale cauzate de răspândirea coronavirusului, BusinessMark a decis AMANAREA evenimentului „Sales & Marketing” . În funcție de evoluția evenimentelor, vom reveni cu informații privind data și locul la care va avea loc noua ediție a acestei conferințe. STAY CLOSE!
***Dezvoltarea tehnologică, accesul rapid la informații, diversificarea canalelor de comunicare și a metodelor de cumpărare – toate oferă atât brandurilor mici, cât și celor mari, șanse pentru câștigarea atenției consumatorului. Dar într-o mare de opțiuni, lupta pentru diferențiere nu este ușoară. Loialitatea nu este ușor de obținut, iar dinamica piețelor face ca brandurile nepregătite să rămână rapid în urmă. Azi, longevitatea este mai greu de obținut ca niciodată. Cum pot reuși, totuși, brandurile să devină „nemuritoare”? Care este rolul departamentelor de sales și marketing în compunerea formulei succesului pe termen lung?Audiență:
BLOW ME A KISS. Într-o mulțime de followeri, fiecare în parte vrea să se simtă acel „special someone” căruia un brand i se adresează direct. Cum poate un brand să vorbească direct consumatorului, prin personalizarea mesajului?
CAN YOU READ MY MIND? Customizarea în sales & marketing – cât este de importantă pentru consumatorul modern? Pe de altă parte, unde tragem linia? Când este prea mult, de unde începe aria de nepenetrat a „privacy”-ului?
IT’S PERSONAL! GDPR în marketing & sales – ce oportunități se ascund dincolo de procesul permanent de a fi compliant?
THE RACE FOR CREATIVE TALENT. În lupta pentru câștigarea atenției consumatorilor, brandurile par a conștientiza că, atunci când vine vorba despre creativitate, aceasta este necesară pentru ieșirea din anonimat. Astfel, talentul creativ pare a fi cel mai urmărit element la nivel de resurse umane, atunci când vorbim de marketing. Cât de ușor este, însă, el de găsit într-o societate în care școala mai degrabă limitează inițiativa creativă?
NOT INTERESTED – cum evităm acest răspuns în cadrul campaniilor de vânzări? Cum putem folosi datele, pentru a oferi consumatorilor exact ceea ce știm că îi interesează? Cum a evoluat rolul specialistului de vânzări, în acest sens? Ce trebuie să se afle dincolo de carismă în profilul celor responsabili cu dezvoltarea vânzărilor?
HUMANITY vs. HUMAN. În contextul în care „umanul” pierde teren în fața optimizării și dezvoltării tehnologice, cât de important este să nu pierdem „umanitatea” în construcția unui brand, în crearea strategiilor de sales & marketing?
POSITIVE IMPACT. Asumarea responsabilității unei influențe pozitive a brandului asupra comunității este un element esențial pentru noul consumator. Ce înseamnă impact pozitiv la nivel de sales&marketing?
SALES & MARKETING INTELLIGENCE. În ce măsură știm să colectăm, interpretăm și utilizăm informațiile relevante pentru brandul, produsele si piețele noastre? Este loc de instinct în strategiile de sales & marketing actuale sau succesul aparține celor perfecționați în utilizarea tehnologiei? Putem defini un „middle ground”?
HUMAN-BOT ROMANCE. Fie că discutăm la nivelul optimizării proceselor interne ale departamentelor sales&marketing sau la îmbunătățirea experienței consumatorilor cu brandul, integrarea tehnologiei chatbot pare „the next big thing”. Investițiile în noile tehnologii și impactul asupra business-urilor.
MARK MY WORDS. În vâltoarea informațiilor ce zilnic ajung la consumatori, relevența capătă o importanță mai mare ca niciodată. Cum câștigi atenția acestora prin povești puternice, relevante, eficiente?
WORDS, SOUNDS AND COLORS. Cum creăm povești puternice și cum le putem ajuta să capete ecou prin elementele vizuale și coloana sonoră potrivite? Abordarea holistică în storytelling.
THE HUMAN FACTOR. Tehnologiile avansează rapid, strategiile trebuie adaptate din mers, iar instrumentele de sales & marketing sunt în continuă schimbare. Cum rămâne cu factorul uman în acest vârtej? Importanța training-ului continuu al specialiștilor din zona de sales & marketing pentru o integrare eficientă a tehnologiei în activitatea companiilor. Calibrarea potențial-implementare prin perfecționarea echipelor și leadership.
MIND YOGA. Cum putem dezvolta, la nivelul echipelor, o gândire holistică a business-ului, o abordare flexibilă, agilă în raport cu brandurile, consumatorii, experiențele de cumpărare?
COSTS GOING DOWN, SPIRITS UP. Cum putem armoniza procesele de sales&marketing, integra tehnologia și utiliza datele, printr-o abordare customer-centric pentru o optimizare a costurilor?
ATTENTION: YOUR SYSTEM NEEDS AN UPGRADE. Este opțională actualizarea tehnologică în sales & marketing? Poți păstra competitivitatea brandului pe o piață dinamică, fără optimizare tehnologică?
Structură workshop:
1.Introducere în neuromarketing
2.Comportament vizual:
3.Activitatea creierului:
4. Experience Design/Designul experienței
5.Experiment live, în care sunt folosite toate tehnologiile menționate anterior
6.Exemple de proiecte din sfera Neuromarketingului și prezentarea rezultatelor lor tangibile
OBIECTIVE:
Durata workshopului: 2 ore și 30 minute
Workshop susținut de: