2015.10.16 Articole

”Brainwashing-ul” nu mai este la modă

Media de vârstă în cadrul Deloitte România este de 30 de ani, iar majoritatea angajaților fac parte din generația Y având între 26 si 35 de ani, a declarat Carmen Baibarac, HR Director, Deloitte Romania, în cadrul unei întâlniri cu presa.

”Este generația ”What’s in it for me?”. Sunt oameni care trăiesc aici și acum. O altă caracteristică a lor este că nu primesc bine feedback-ul negativ. De aceea este foarte important să le livrăm cu grijă mesajul, altfel nu ajunge la ei”, a explicat Carmen Baibarac.

Potrivit acesteia, deși fac parte dintr-o generație digitalizată, reprezentanții generației Y preferă o discuție 1 la 1 atunci când au nevoie să învețe ceva.

”Noile generații ne provoacă. Unora le facem față, altora nu. Tinerii ridică probleme și vin cu soluții, uneori foarte bune. Sigur că nu au încă experiența altor generații, dar asta este uneori un avantaj”, a declarat Ahmed Hassan,Managing Partner Deloitte Romania și Moldova.

”Încercăm să valorificăm lucrurile cu care oamenii vin în companie, să învățăm de la ei. Nu cred că mai este valabil ceea ce se spune despre corporatiști. ”Brainwashing-ul” nu mai este la modă”, susține Carmen Baibarac.

Ahmed Hassan este de părere că atunci când vorbim despre companii, singurele lucruri pe care nu le putem copia sau cumpăra sunt cultura organizațională și echipa.

”În cadrul Deloitte, după salarii, cheltuielile cu trainingul și educația angajaților este cea care urmează în funcție de costuri. Poți fii un bun matematician, IT-ist sau avocat, dacă nu știi să asculți sau să comunici cu clientul nu poți aduce valoare. De aceea investim în oameni”, a precizat acesta.

Carmen Baibarac a menționat că bugetul de training al companiei de anul trecut a fost de 900.000 de euro, pentru toți angajații exceptând partenerii.

Ea a mai precizat că reprezentanții facultăților au început să vină înspre companii și să întrebe ce fel de cunoștințe trebuie să aibă stundenții lor. De aceea, Deloitte România asigură practică, internship-uri și alte activități destinate studenților.

Material de opinie semnat de
  • yass

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.