2016.06.15 Articole

Cum poate fi folosit un Social Photo Booth ca instrument de marketing de catre organizatorii de petreceri

Adus in Romania de catre doi antreprenori cu o experienta cumulata de peste 16 de ani in domeniul petrecerilor, Photo Booth-ul Photosnacks este un nou instrument de marketing pe care business-urile sau organizatorii de evenimente il pot folosi la petreceri corporatiste, conferinte sau lansari.

Photo Booth-ul este o cabina foto dotata cu o camera de ultima generatie, o imprimanta HD, un software performant si un arsenal de props-uri si lumini. Ea poate fi folosita de o singura persoana sau un grup si spre deosebire de un fotograf de evenimente, ofera rezultate instant.

Numeroasele posibilitati permit organizatorilor de evenimente sa o foloseasca in moduri creative pe post de instrument de marketing pentru a-si promova evenimentul si brandul personal.

“Photoboothul este o solutie eficienta pentru companiile care vor sa ofere o noua experienta foto-video fun invitaților, si care vor in acelasi timp vor sa transmita un mesaj si sa faca marketing de eveniment eficient. Cabina poate fi folosita in mod eficient pe post de instrument de promovare si social sharing pentru branduri si companii” –ne spune Dana Banica, co-fondator Photosnacks.ro.

Ce beneficii ofera Photo Booth-ul brandurilor?

Indiferent de tipul de eveniment la care este folosit, Photo Booth-ul contribuie la creare unei comunitati informate si fidele brandului. De asemea, el poate ajuta la creare de noi oportunitati si colectarea de date valoroase eforturilor de marketing.

Cateva dintre cele mai utile posibilitati sunt:

1.Performanta crescuta in Social Media

Photo Booth Photosnacks (1)

Conexiunea la retelele de socializare poate duce la generarea de sute de like-uri, comentarii si share-uri la pozele facute la evenimentul brandului.

Odata ce invitatii au facut o poza, ei o pot urca automat pe paginile de Facebook si Twitter personale sau ale organizatorului. In acest mod brandul si invitatii isi tin comunitatile digitale conectate la ce se intampla, totul in timp real.

Alternativ, orice poza realizata cu Photo Booth-ul poate fi adaugata intr-un album prestabilit al petrecerii pentru ca la finalul serii toti invitatii sa isi poata gasi cu usurinta “selfie-urile”.

Optiunile de social media ale Photo Booth-ului incurajeaza generarea organica de rezultate precum like-urile si share-urile si ajuta audienta sa interactioneze in mod direct cu brandul.

2.Chestionare si colectare de informatii de la invitati

Photo Booth Photosnacks (3)

Obtinerea feedback-ului si colectarea de date sunt unele dintre cele mai importante goal-uri ale proceselor de marketing. Ele ajuta brandul sa isi imbunatateasca experienta si sa ofere rezultate mai bune audientei.

Software-ul Photosnacks permite organizatorilor sa integreze scurte chestionare pe care invitatii le completeaza inainte de a-si face un selfie. La final pot cere informatii precum numere de telefon si adrese de email, date utile eforturilor de remarketing.

Toate datele invitatilor sunt pastrate in siguranta intr-o baza de date la care organizatorii au acces pe baza unui username si a unei parole. Odata ce evenimentul s-a terminat ele pot fi importante intr-un document CSM.

3. Testimoniale pentru strategia de marketing a brandului

Photo Booth Photosnacks (4)

Testimonialele sunt o practica comuna pentru a demonstra audientei ca brandul este interesat de parerea si feedback-ul lor.

Photo Booth-ul are posibilitatea de a inregistra mesaje scurte in care invitatii sa vorbeasca despre experienta lor la eveniment si sa vorbeasca despre brand.

Software-ul Photo Booth-ului permite organizarea testimonialelor intr-un colaj care apoi  poate fi folosit apoi pe paginile de social media sau pe website-ul brandului pentru a incuraja participarea la alte editii.

Care sunt costurile Photo Booth-ului?

Pretul inchirierii cabinei pentru o perioada de minim doua ore este de 299EUR si poate creste pana la 1000EUR in functie de marimea evenimentului si cerintele organizatorilor.

Toate aspectele legate de instalare sunt acoperite de echipa Photosnacks iar un reprezentant se va afla la locatie pe toata durata inchirierii.

Experienta Photo Booth-ului Photosnacks schimba modul in care brandurile se promoveaza prin intermediul evenimentelor. Pentru mai multe informatii intra pe www.photosnacks.ro.

Material de opinie semnat de
  • yass

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.