2015.12.10 Blog

Dana Dobrescu la BusinessMark, CSR Overview. Tendințe și oportunități, ediția a III-a

„Anul 2016 este un an al transparenței, al comunicarii deschise și oneste, atât in interiorul companiei cât și în exteriorul ei.”

Dana Dobrescu este Communications Manager în cadrul Unilever South Central Europe si Media Relations Manager Unilever Central & Eastern Europe. Din aceasta pozitie, a dezvoltat si implementat, in ultimii cinci ani, strategia de comunicare corporativa si activitatile de public affairs, comunicand cu precadere activitatile desfasurate sub umbrela sustenabilitatii, ca parte a strategiei de business.

A absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, din cadrul Universitatii Bucuresti, specializarea Presa Scrisa, in anul 1999.

Dupa o perioada in care a lucrat ca jurnalist de presa scrisa si online, a ales domeniul Relatiilor Publice si s-a alaturat agentiei PRAIS Corporate Communications.

Dana Dobrescu are experienta in domeniul comunicarii corporative si a facut parte din echipele de comunicare ale companiilor Nuxeo Romania, UPC Romania si Rosia Montana Gold Corporation. De asemenea, a pus bazele departamentului Corporate Communications in cadrul L’Oreal Romania si a initiat activitatile de Consumer Advisory.

In Unilever South Central Europe, Dana Dobrescu desfasoara cu precadere activitati de comunicare corporate: media relations, stakeholders engagement, advocacy, employee engagement, sustainability communication, actionand totodata ca un consultant PR in house pentru cele 20 de branduri ale companiei, din perspectiva angajamentelor corporative.

Material de opinie semnat de
  • yass

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.