Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

ACCELERATE. Sales Conference, ediția a IV-a, Cluj-Napoca

În orice business, departamentul de vânzări este cel care generează încasări. Oricât de eficiente operațiunile și procesele, de inovatoare tehnologia folosită sau de mărețe obiectivele financiare, fără un mecanism de vânzări bine pus la punct, compania nu performează.

Astfel, cea de-a IV-a ediție a ACCELERATE. Sales Conference, semnată BusinessMark, aduce în prim-plan noi perspective și soluții concrete dedicate specialiștilor în vânzări și business development, aplicabile într-un context economic volatil, ca răspuns la provocările întâmpinate de mediul de business.

Devenit deja un eveniment de tradiție, conferința va aborda vânzările atât din perspectiva management, cât și client, propunând dezvoltarea direcțiilor de sales leadership, sales effectiveness, sales technology și sales development.TARGET

  • SALES MANAGERS
  • SALES COORDINATORS
  • DIRECTORI DE DEZVOLTARE
  • ANTREPRENORI
  • DIRECTORI GENERALI
  • KEY ACCOUNT MANAGERS

 


 

Partneri

  • Sfera Business
  • VHCI Business Development
  • Transylvania Brew
  • ARTFLORA
  • Crama Trantu
  • Play Photobooth
  • Champollion

* Dezvoltarea de echipe performante: recrutare, training, coaching
* Performanța în vânzări, cultură organizațională și leadership
* Alinierea dintre marketing și vânzări: tactici și tendințe în inbound și outbound marketing pentru accelerarea vânzărilor
* Big Data: SMART Big Data, analytics și metrics pentru îmbunătățirea deciziilor și a performanței
* Design-ul structurilor echipelor de vânzări pentru creșterea eficienței
* Managerul de vânzări: roluri și responsabilități. Îmbinarea eficientă dintre creșterea vânzărilor și dezvoltarea membrilor echipei
* Trade marketing, asul din mânecă la punctul de vânzare. Căror companii li se potrivește și cât de eficiente sunt instrumentele dedicate
* Prioritizareamotivării și responsabilizării oamenilor din vânzări, un aspect cheie în orice business
* Vânzarea C-level, strategii pentru enterprise selling, sales linguistics și sales psychology
* Instrumente de vânzări inovatoare și strategii de leadership pentru creșterea performanței
* Asigurarea loialitatii forței de vânzări: importanță, beneficii și bune practici
* De la “cold calling” la “closing the deal”, negotiation skills și power selling
* Capitalizarea dezavantajului de preț în vânzări profitabile: soluții și impact
* Customer engagement în contextul unui mediu competitiv și ofertant și importanța stabilirii unei relații pe termen lung
* Instrumente digitale utile în procesul de vânzări
* Măsurarea comportamentelor și opiniilor clienților și integrarea rezultatelor în strategia de business
* Design-ul proceselor pentru o strategie ”customer centric”
* Customer-centric KPIs pentru echipele de vânzări
* Puterea social media în relația cu clientul
* Cum s-a schimbat clientul în ultimii ani și cum îi putem satisface așteptările?

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.