Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

ACCELERATE. Sales Conference, ediția a IV-a

În orice business, departamentul de vânzări este cel care generează încasări. Oricât de eficiente operațiunile și procesele, de inovatoare tehnologia folosită sau de mărețe obiectivele financiare, fără un mecanism de vânzări bine pus la punct, compania nu performează.

Astfel, cea de-a IV-a ediție a ACCELERATE. Sales Conference, semnată BusinessMark, aduce în prim-plan noi perspective și soluții concrete dedicate specialiștilor în vânzări și business development, aplicabile într-un context economic volatil, ca răspuns la provocările întâmpinate de mediul de business.

Devenit deja un eveniment de tradiție, conferința se va desfășura pe parcursul a două zile și va aborda vânzările atât din perspectiva management, cât și client, propunând dezvoltarea direcțiilor de sales leadership, sales effectiveness, sales technology și sales development.TARGET

  • SALES MANAGERS
  • SALES COORDINATORS
  • DIRECTORI DE DEZVOLTARE
  • ANTREPRENORI
  • DIRECTORI GENERALI
  • KEY ACCOUNT MANAGERS

 


 

Partneri

  • Sfera Business
  • Graphtec Design
  • Exec-Edu

* Dezvoltarea de echipe performante: recrutare, training, coaching
* Performanța în vânzări, cultură organizațională și leadership
* Up-selling și Cross-selling: abordări și perspective
* Big Data: SMART Big Data, analytics și metrics pentru îmbunătățirea deciziilor și a performanței
* Design-ul structurilor echipelor de vânzări pentru creșterea eficienței
* Managerul de vânzări: roluri și responsabilități. Îmbinarea eficientă dintre creșterea vânzărilor și dezvoltarea membrilor echipei
* Prioritizareamotivării și responsabilizării oamenilor din vânzări, un aspect cheie în orice business
* Vânzarea C-level, strategii pentru enterprise selling, sales linguistics și sales psychology
* Aspecte critice în construirea unei echipe echilibrate și performante de vânzări
* De la “cold calling” la “closing the deal”, negotiation skills și power selling
* Instrumente digitale utile în procesul de vânzări
* Măsurarea comportamentelor și opiniilor clienților și integrarea rezultatelor în strategia de business
* Design-ul proceselor pentru o strategie ”customer centric”
* Customer-centric KPIs pentru echipele de vânzări
* Abordări, abilități și comportamente de impact în interacțiunea cu potențialii clienți: bune practici
* Cultura organizațională și customer centricity. Cum dezvoltăm o astfel de abordare?
* Solution selling: vânzarea tranzacționalăvs. vânzarea consultativă
* Optimizare lead generation și conversia prospect – client: perspective și abordări
* Sales Enablement (SE) şi alinierea la nevoile consumatorului: tehnici și instrumente
* CRM și optimizarea platformelor de vânzări. Strategii pentru creșterea ratei de conversie

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.