Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Business Challenge – Editia a-II-a

În contextul în care în România se înregistrează, la ora actuală, aproape 51.000 de IMM-uri active, având o pondere de 9% din numărul total de firme și contribuind la valoarea adăugată totală în proporţie de 24,5%, sectorul reprezentat de Întreprinderile Mici si Mijlocii constituie un punct fierbinte pe agenda politicilor guvernamentale și europene de relansare a mediului de afaceri.

În aceeași linie, atât statul cât și mediul privat propun noi instrumente și măsuri pentru stimularea înființării de start-up-uri, ca parte a strategiei de creștere a culturii antreprenoriale românești.

Ambele subiecte vor fi dezbătute pe larg în cadrul conferinței “Business Challenge. Dinamizarea sectorului IMM-urilor și provocărileantreprenoriatului”, semnată BusinessMark, ce va avea loc pe 15 octombrie 2015, în București, Hotel Raddison Blu.TARGET

  • Managerilor de companii
  • Antreprenorilor
  • Investitorilor
  • Băncilor
  • Fondurilor de investiții
  • Companiilor de leasing
  • Furnizorilor de soluții IT
  • Companiilor de consultanță
  • Companiilor de asigurări

 


 

Partneri

  • CEC Bank
  • PKF Finconta
  • Kyocera
  • World Class
  • SelfieFun
  • NISSA
  • Flori de Lux

SESIUNEA I

  • Linii de finanțare pentru IMM-uri, prin programele europene și cele cu finanțare de la bugetul de stat în exercițiul financiar 2014-2020
  • Strategia guvernamentală privind dezvoltarea sectorului IMM-urilor
  • Investițiile în sectorul IMM-urilor. Cum au evoluat acestea în ultimii ani?
  • Business perspective. Ce soluții propune mediul de afaceri pentru dezvoltarea sectorului IMM-urilor?
  • Accesarea fondurilor europene și a creditelor pentru cofinanțare. Criterii de bancabilitate vs. criterii de eligibilitate, convergența criteriilor
  • Soluții pentru eficientizarea costurilor și proceselor. Outsourcing-ul.
  • Importanța predictibilității mediului fiscal. Efectele unui mediu fiscal imprevizibil pentru sectorul IMM-urilor
  • Noul Cod Fiscal şi impactul lui asupra mediului de afaceri
  • Facilități fiscale pentru mediul de afaceri autohton. Perspective pentru următorii ani
  • Provocări legislative: protejarea proprietății intelectuale, drepturi de copyright, măsuri antifraudă etc
  • Oportunitățile de internaționalizare a afacerilor, scalarea modelului de business și prospectarea de noi piețe

SESIUNEA A II-A

  • Mediul antreprenorial din România. Probleme și perspective de dezvoltare
  • Politici de susținere a antreprenoriatului: actualizări, îmbunătățiri, impact
  • Educația antreprenorială în România. Cum pregătim următoarele generații de antreprenori?
  • Programe pentru schimbarea culturii și îmbunătățirea educației antreprenoriale: mentoring, coaching, incubatoare și acceleratoare
  • Decizia antreprenorială. Analiza pieței, măsurarea avantajului competițional, găsirea nișei potrivite pentru o nouă afacere
  • Risk management
  • Principalele motive pentru care start-up-urile eșuează. Cum pot fi evitate?
  • Instrumente de finanțare ale start-up-urilor: credite bancare, business angels, venture capital, private equity, microfinanțare
  • Soluții alternative online de finanțare ale antreprenorilor europeni: equity crowdfunding și creditarea peer-to-peer
  • Dezvoltarea sustenabilă și provocările primilor ani. Amortizarea investiției și trecerea pe profit
  • Impactul tehnologiei în ecosistemul de afaceri și importanța adaptării la noile tendințe
  • Cum iei decizia exit-ului? Tips & tricks pentru un exit profitabil
  • Business Model Canvas, Lean Start-up și testarea MVP-urilor, cele mai noi tendințe în antreprenoriat
Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.