Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

CSR Overview 2019, București

Reponsabilitatea socială, sustenabilitatea sunt concepte tot mai importante pentru societate, angajați, consumatori. Astfel, modul în care companiile aleg să facă business are un impact tot mai mare asupra dezvoltării lor economice. Transparența este obligatorie pentru brandurile viitorului, iar abordarea sustenabilă pare a înlocui principiile consumatoriste ale economiei de ieri. De la companii mici, la branduri internaționale puternice, preluarea responsabilității și transformarea în sensul sustenabilității par a deveni condiții obligatorii pentru succesul de mâine.

Vă invităm să discutăm despre impact pozitiv, despre implicare și responsabilitate, într-un context pro-business și pragmatic, pe 5 decembrie 2019, la Hotel Intercontinental, în cadrul celei de a 7-a ediții a evenimentului CSR Overview.Audiență:

  • CEOs
  • Directori Generali & Executivi
  • CSR Managers
  • HR Managers
  • Supply Chain Managers
  • Sustainability Managers
  • Business Development Managers
  • Marketing Managers & PR Managers
  • Antreprenor

 


 

Partneri

  • Mondelez România
  • GreenPoint
  • EY România
  • Liliac - The Wine of Transylvania
  • Deco Idea

CU SPRIJINUL:

    Autism Voce

 

BUSINESSMARK SUSȚINE:
RADIO-UL OFICIAL:
PARTENERI MEDIA:
Debizz   Live PR   
Financial Market administratie logo

   ziare.com business24  

     

Jurnalul de afaceri

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 05.12.2019 - 09:00
  • Ora și data final: 05.12.2019 - 15:00
  • Locatie:
  • Domeniu: CSR
  • Adresă eveniment:
  • BRAND REFLECTION. Modul în care companiile își definesc responsabilitatea socială face parte, cu o importanță tot mai mare, din strategia de imagine de brand. Cum conectăm principiile de branding pe care dorim să le transmitem consumatorilor cu acțiunile de responsabilitate socială și abordarea sustenabilă?
  • NEXT GEN. Noile generații acordă o atenție tot mai mare principiilor sustenabile, sociale, de mediu. Sunt companiile pregătite să răspundă întrebărilor noilor consumatori, angajați și colaboratori?
  • BRANDS AND BRANDING- ON A DEEPER LEVEL. Sustenabilitatea și responsabilitatea socială par a fi noile principale preocupări ale consumatorilor. Astfel, acestea devin tot mai des prezente în strategiile și campaniile de comunicare și branding. La un nivel mai profund, acțiunile concrete pe care companiile aleg să le facă în acest sens, vor fi esențiale pentru consumatorul informat. Cum arată viitorul pentru brandurile ce nu reușesc să se alinieze noilor cerințe? Cum putem spune că s-au schimbat strategiile clasice de marketing, branding și vânzări?
  • INVEST AND PROGRESS. Ce rol au investițiile din zona de CSR și sustenabilitate la nivel de strategie de business? Putem spune că se pune problema regândirii proceselor companiilor, de la producție, distribuție, ambalare la politica aplicată în raport cu angajații, caracteristicile produselor, rețeaua de furnizori, etc.? Care sunt efectele pe termen lung ale neluării de măsuri în această privință?
  • EMPLOYER BRANDING. Pe o piață de muncă definită de un raport dezechilibrat cerere-ofertă, atragerea și retenția angajaților, în special a talentelor este una dintre principalele preocupări ale companiilor. Mai mult, intrarea pe piața muncii a noilor generații aduce cu sine perepective noi ce trebuie integrate la nivel de cultură organizațională. Este cunoscut faptul că abordarea la nivel de CSR și sustenabilitate este tot mai importantă pentru angajați atunci când iau decizia de a se alătura sau de a rămâne într-o companie. Cum ne creăm imaginea de ”companie implicată” pentru potențialii angajați și cum implicăm angajații deja existenți în acțiunile și proiectele din această zonă?
  • NO ACTION IS SMALL. Responsabilitatea socială nu ar trebui să se rezume doar la giganții industriei. Cum reusim să implementăm practici responsabile în companiile de dimensiuni mici și mijlocii, pentru a construi branduri puternice?
  • LEADING WITH PURPOSE. Într-un mediu de business în schimbare, ”disruptiv”, a conduce cu un scop pare a readuce companiile în conexiune cu valorile fundamentale ale societății. Cum definim acest ”scop” în coordonare cu obiectivele de business și cum se reflectă acesta în întreaga experiență cu brandul?
  • PICK YOUR FIGHTS. Cum alegem cauzele și acțiunile în care să ne implicăm astfel încât acestea să se alinieze obiectivelor de business, principiilor și valorilor companiei, planului de dezvoltare pe termen lung, dar să și răspundă nevoilor comunității companiei – anagajați, consumatori, colaboratori.
  • BUSINESS ACTIVISM. Care este rolul mediului de business la nivel de activism politic și social. Cum este văzut acest concept la nivelul României? Dar a nivelul UE? Limite, oportunități și păstrarea echilibrului cu obiectivele de business.
  • RAPORTAREA NON-FINANCIARĂ. Cum a influențat obligativitatea raportării activitatea companiilor? Tips&tricks privind raportarea non-financiară
  • MEASURE & REPORT. Cum masurăm efectele practicilor de CSR implementate, mai mult de atât, cum raportăm rentabiltatea investiției și efectele sale asupra societății? Monitorizarea devine esențială în CSR.
  • BETTER TOGETHER. Cum putem pune bazele unei colaborări eficiente mediu de business- sector public- ONG- societate civilă? Progresul privit prin lentila responsabilității comune.
Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.