Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

CSR Overview. Editia a II-a – Communication in CSR

BusinessMark are plăcerea să anunțe organizarea evenimentului ”CSR Overview. Communication in CSR ” pe data de 5 decembrie 2014 la București, Hotel Howard Johnson Grand Plaza. Această a doua ediție a evenimentului își propune să reunească, asemenea ediției din 2013, specialiști din zona responsabilității sociale și să creeze premisele unor discuții complexe asupra importanței comunicării în CSR, precum și asupra metodelor de a sprijini eficient campaniile de comunicare socială.EVENIMENTUL ESTE DEDICAT:

Specialiștilor în:

  • Responsabilitate Socială Corporatistă
  • HR & Occupational Health and Safety
  • Comunicare & PR
  • Marketing & Managementul Riscului
  • Mediu & Dezvoltare durabilă

Precum și:

  • Antreprenorilor
  • Directorilor Generali
  • Middle și top managerilor

 


 

Partneri

  • World Class
  • Cum comunici eficient în CSR?
  • Comunicarea internă și programele de CSR. Importanța culturii și identității organizaționale
  • De ceeste important să comunicăm despe programele noastre de CSR? Ce spune politica noastră de CSR despre valorile, dar și produsele și serviciile companiei noastre?
  • Diferențe de comunicare socială între companiile mari și cele de mici dimensiuni
  • Beneficiile unei strategii de comunicare socială: creșterea business-ului, fidelizarea clienților, creșterea brandului, îmbunătățirea relației cu autoritățile.
  • Grupurile de presiune, media și stakeholderii. Cum construim o comunicare strategică?
  • CSR și new media. Impactul asupra consumatorilor
  • Efectele negative ale unei comunicări greșite în CSR
  • Cum alegem și comunicăm campaniile de CSR coerent cu identitatea companiei
  • Antreprenoriatul social
  • Green marketing și sustenabilitatea
  • CSR-ul și procesul de branding. Influențele implicării sociale în dezvoltarea unui brand.
  • Despre CSR si PR.  Ceformeia CSR- ulînRomânia?
  • Cum comunici cu un public educat și informat?  Rolul social media  în a prelua feedback- ul  clienților și a îl integra în campaniile de CSR
  • Aspecte internaționale privind comunicarea în CSR – comunicarea interculturală
Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.