Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

POSITIVE BUSINESS (eveniment online)

Problemele globale la nivel de mediu și societate, precum și accesul universal la informație, fac ca sustenabilitatea să fie un obiectiv iminent pentru companiile ce se găsesc în situația de a își conștientiza propriul impact real. Procesul este accelerat de interesul consumatorilor, al angajaților în ceea ce privește rolul și responsabilitatea companiilor.

Astfel, modul în care companiile aleg să facă business are un impact tot mai mare asupra dezvoltării lor economice. Transparența este obligatorie pentru brandurile viitorului, iar abordarea sustenabilă pare a înlocui principiile consumatoriste ale economiei de ieri. De la companii mici, la branduri internaționale puternice, preluarea responsabilității și transformarea în sensul sustenabilității par a deveni condiții obligatorii pentru succesul de mâine.

Vă invităm să discutăm despre business pozitiv, despre impact și responsabilitate, despre sustenabilitate și implicare la confererința

POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”, eveniment online ce va avea loc pe 26 noiembrie 2020.

AUDIENȚĂ:

  • CEOs
  • Directori Generali & Executivi
  • CSR Managers
  • Sustainability Managers
  • Marketing Managers
  • PR Managers
  • Corporate Affairs Managers
  • HR Managers
  • Supply Chain Managers
  • Business Development Managers
  • Antreprenori

 


 

Partneri

  • mondelez
  • lidl
  • cez
  • green point management
  • Genesis
  • azores
  • dendrio

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 26.11.2020 - 09:30
  • Ora și data final: 26.11.2020 - 14:00
  • Locatie:
  • Domeniu: CSR
  • Adresă eveniment:
  • SUSTAINABILITY AT THE CORE. Sustenabilitatea ca principiu fundamental în business. Dincolo de promovare, comunicare, HR și branding, sustenabilitatea trebuie să ghideze modul în care o companie își desfășoară toate activitățile – de la producție, furnizori, managementul deșeurilor, packaging, impactul produselor asupra mediului, etc. Cum integrăm astfel de aspecte în strategia unei companii pentru un impact pozitiv asupra business-ului?
  • POSITIVE IMPACT. Cum poți crea o ”amprentă” pozitivă, păstrând obiectivele de business, dar creând o strategie de sustenabilitate pe termen lung.
  • COVID-19 AND SOLIDARITY. Cum pot companiile contribui semnificativ în crisis management? Criza provocată de noul coronavirus ne-a demonstart ca mediul de business poate fi un actor important în gestionarea momentelor dificile pentru societate. De partea cealaltă, companiile mici, în dificultate, s-au bucurat de solidaritatea consumatorilor. Este acest tip de colaborare societate – mediu de business definitorie pentru viitor? Unde plasează acest lucru ceilalți stakeholderi?
  • PICK YOUR FIGHTS. Care sunt cele mai importante și relevante probleme, de ce și cum poate sectorul privat contribui la schimbare? Cum alegem cauzele și acțiunile în care să ne implicăm astfel încât acestea să se alinieze obiectivelor de business, principiilor și valorilor companiei, planului de dezvoltare pe termen lung, dar să și răspundă nevoilor comunității companiei – anagajați, consumatori, colaboratori.
  • BRAND REFLECTION. Modul în care companiile abordează sustenabilitatea face parte, cu o importanță tot mai mare, din strategia de imagine de brand. Cum conectăm principiile de branding pe care dorim să le transmitem consumatorilor cu acțiunile de responsabilitate socială și abordarea sustenabilă?
  • NEXT GEN. Noile generații acordă o atenție tot mai mare principiilor sustenabile, sociale, de mediu. Sunt companiile pregătite să răspundă întrebărilor noilor consumatori, angajați și colaboratori?
  • BRANDS AND BRANDING- ON A DEEPER LEVEL. Sustenabilitatea și responsabilitatea socială par a fi noile principale preocupări ale consumatorilor. Astfel, acestea devin tot mai des prezente în strategiile și campaniile de comunicare și branding. La un nivel mai profund, acțiunile concrete pe care companiile aleg să le facă în acest sens, vor fi esențiale pentru consumatorul informat. Cum arată viitorul pentru brandurile ce nu reușesc să se alinieze noilor cerințe? Cum putem spune că s-au schimbat strategiile clasice de marketing, branding și vânzări?
  • INVEST AND PROGRESS. Ce rol au investițiile din zona de CSR și sustenabilitate la nivel de strategie de business? Putem spune că se pune problema regândirii proceselor companiilor, de la producție, distribuție, ambalare la politica aplicată în raport cu angajații, caracteristicile produselor, rețeaua de furnizori, etc.? Care sunt efectele pe termen lung ale neluării de măsuri în această privință?
  • NO ACTION IS SMALL. Responsabilitatea socială nu ar trebui să se rezume doar la giganții industriei. Cum reușim să implementăm practici responsabile în companiile de dimensiuni mici și mijlocii, pentru a construi branduri puternice?
  • LEADING WITH PURPOSE. Într-un mediu de business în schimbare, ”disruptiv”, a conduce cu un scop pare a readuce companiile în conexiune cu valorile fundamentale ale societății. Cum definim acest ”scop” în coordonare cu obiectivele de business și cum se reflectă acesta în întreaga experiență cu brandul?
  • MARKETING IS NOT THE VILLAIN. De multe ori marketingul este văzut drept personajul negativ pentru încurajarea cumpărării unor produse prin prezentarea parțială a informațiilor relevante. Cum poate, însă, marketingul fi tocmai vectorul de schimbare, prin încurajarea unor noi atitudini în business și promovarea dezvoltării și acțiunilor sustenabile, responsabile?
  • RAPORTAREA NON-FINANCIARĂ ȘI DE SUSTENABILITATE. Cum a influențat obligativitatea raportării activitatea companiilor? Tips&tricks privind raportarea non-financiară și de sustenabilitate.
Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.