Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

reTAG- a Retail & FMCG conference for the modern world

Schimbările ce au impactat industria Retail & FMCG în ultimii ani, evoluția tehnologiei, schimbarea profilului consumatorului, noile generații și valorile acestora precum și noile formule de consum pun presiune asupra companiilor pentru o continuă adaptare a proceselor, a strategiilor de colaborare cu furnizorii și a celor de sales&marketing. În acest context, relația dintre retail și FMCG devine tot mai importantă, iar colaborarea dintre aceste segmente pentru optimizare este esențială.

Ne propunem să discutăm despre prezent și viitor în industria Retail & FMCG  pe 13 iunie 2018, la Hotel InterContinental din București, în cadrul evenimentului reTAG- a Retail & FMCG conference for the modern world. TARGET

  • General Managers
  • Business Development Managers
  • Operations Managers
  • Procurement Managers
  • Distribution Managers
  • Commercial Managers
  • Sales & Marketing Managers
  • Brand Managers
  • Customer Development Managers
  • Online & Digital Managers
  • Trade Marketing Managers
  • Antreprenori

 


 

Partneri

  • Sfera Business
  • Rent for Comfort
CU SPRIJINUL: 
        
BUSINESSMARK SUSȚINE: 
              
RADIOUL OFICIAL:
PARTENERI MEDIA:
                                   Jurnalul de afaceri                            Debizz            globalmanager_logo           voxcapital                     Valoarea     administratie logo                                                 
Etichete Eveniment:
, , ,

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 13.06.2018 - 08:30
  • Ora și data final: 13.06.2018 - 17:00
  • Locatie:
  • Domeniu: FMCG & Retail
  • Adresă eveniment:
  • Contextul economic actual și influența sa asupra consumului. Cum este impactată industria retail&FMCG și care sunt previziunile pentru perioada următoare?
  • Trecut și viitor în Retail & FMCG. Trenduri internaționale, ecouri locale. Cum se adaptează acest sector noilor tendințe la nivel de cumpărare – dezvoltarea comerțului online, succesul brandurilor mai mici, popularitatea micilor producători locali, etc.
  • Analiza evoluției vânzărilor FMCG în canalele de retail.
  • Business shift- cum schimbă era digitală, noul consumator, modelele de business în industria Retail&FMCG
  • Money and the consumer habits today. Ce factori ghidează deciziile de cumpărare? Între tradiție, valori, experiență, așteptări și lifestyle.
  • Modern customer vs traditional customer. Who’s the benchmark? Care este raportul la nivelul României?
  • Millennials – noii consumatori. Pentru a intra în preferințele lor, brandurile trebuie să își definească misiunea, rolul social și să integreze sustenabilitatea în strategia lor. Sunt brandurile românești pregătite în acest sens?
  • Omni-channel retail strategy. De ce să avem o astfel de viziune și cum o punem în aplicare?
  • Cele mai noi tehnologii înglobate în experiența de cumpărare. Artificial intelligence, V.R. stores. Cum va arăta experiența de cumpărare în 5-10 ani?
  • Inovația în Retail & FMCG – necesitatea inovației, schimbării pentru adaptarea la consumatorul modern
  • De la mass-marketing la precision marketing. Complexitatea la nivel de marketing în FMCG a crescut, însă tehnologia ne ajută să operăm cu date precise. Cum ne adaptăm perspectiva de la mass la precision, păstrând obiectivele de performanță?
  • Concept – pop-up – brick and mortar – online stores- proximity stores- niche expansion. Concepte diferite pentru abordări diferite la nivel de retail. Cum ne formăm strategia?
  • Visual seduction. Packaging & design – cum influențezi decizia de cumpărare?
  • Relația producător-retailer-consumator ca ecuație determinantă pentru evoluția unui produs. Efectele acesteia asupra intermediarilor – transportatori, operatori logistici, furnizori.
  • Importanța colaborării dintre retail și FMCG pentru o bună adaptare la contextul actual.
  • Demand planning. Planificarea proceselor, resurselor, timpului prin metode agile, pe baza cererii, pentru o mai bună eficientizare și optimizare a costurilor.
  • GDPR pentru sectorul Retail&FMCG. Cum afectează noile reglementări această industrie?
  • Aspecte fiscale cu impact asupra industriei Retail & FMCG.
  • Old fashioned & new age brands. Care sunt brandurile ce se diferențiază și cum ajung ele în lumina reflectoarelor? Branduri noi și branduri tradiționale, poziționare și strategie.
  • Supply chain & logistics în Retail & FMCG – provocări și soluții. Cum pot colabora cele două segmente pentru eficientizarea ciclului logistic? Customer centricity în supply chain.
Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.