Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Sales and Marketing Conference

În era consumatorului, specialiștii în vânzări, business development și departamentele de marketing trebuie să colaboreze pentru a avea o viziune strategică unică și o abordare client-centric.

Cumpărătorii de astăzi sunt mai informați, au mai multe opțiuni, sunt activați digital și au așteptări mai mari în ceea ce privește valoarea care le este livrată. Aceștia utilizează toate canalele pe care le au la îndemână pentru a cerceta, interacționa sau tranzacționa.

Sales & Marketing Conference va avea loc pe martie 2016, la Hotel Radisson Blu din București și se va concentra pe oferirea de soluții reale pentru provocările critice pe care le întâmpină oamenii de vânzări și marketing, detaliate în studii de caz prezentate de lideri din industrie.

TARGET

  • Directori Comerciali și de Vânzări
  • General Managers
  • Directori DezvoltareMarketing Managers
  • Antreprenori
  • Sales and Marketing Specialists

 


 

Partneri

  • EY România
  • Sfera Business
  • Esselte
  • Leitz România
  • Codecs
  • NISSA
  • Constantin Nautics
  • Klarmedia
  • Dexter
  • Departamentul de Dichis
  • Sales Enablement (SE) și eforturi concertate de marketing și vânzări pentru a ne alinia la era consumatorului. Cum accelerăm creșterea vânzărilor, folosind cel mai eficient mix de canale de marketing și vânzari?
  • Cum îmbinăm mesajele de marketing cu obiectivele cheie ale oamenilor de vânzări în conturarea unei strategii go-to-market?
  • Optimizarea platformelor de vânzări. Cum comunicăm în mod eficient cu fiecare stakeholder implicat în decizia de cumpărare?
  • Go Digital. Metode prin care organizațiile se pot adapta la mediul de afaceri digital savvy. Alinierea marketing-vânzări pentru optimizarea “customer touchpoints”. Justificarea investițiilor în tehnologie
  • Avantajul competitiv oferit de “customer data” – cum folosim acest tool pentru a contura un plan de vânzări unic?
  • The Network effect. Noi oportunități și canale hibrid – cele mai bune metode de conectare a partenerilor și consumatorilor
  • Partner Relationship Management (PRM) – importanța conservării unor relații solide cu partenerii, din prisma managerilor de business development
  • Platformele omnichannel – cum putem oferi cumpărătorilor o experiență de achiziție unică, în termeni “oriunde, oricând, oricum”?
  • Customer Journey. Ce metrici și măsurători putem folosi pentru a contoriza engagement-ul? Customer engagement automation (CEA) și cele mai noi tehnici de fidelizare a consumatorilor
  • Reputația companiei, reflectată de către specialiștii în vânzări – “halo effect” sau cum se transpun competențele omului de vânzări în termeni de încredere și integritate a întregii organizații
  • Cum simplificăm provocările de vânzări pentru a spori eficiența echipelor? Tactici de penetrare a barierelor care împiedică alinierea marketing-vânzări
Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.