Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Sales & Marketing Conference 2021

Pandemia de COVID-19 a adus companiile în fața uneia dintre cele mai dificile provocări. Schimbările rapide și de mare impact au pus la încercare business-urile, iar în fața consumatorilor, brandurile au fost puse în situația de a își demonstra puterea, autenticitatea, valorile. La nivel de sales & marketing, agilitatea a fost cea care, la finalul zilei, a contat cel mai mult. Dar ce definește această agilitate în momente de criză?

Luăm un timp de respiro pentru a privi înapoi, dar și înainte, la cum am reușit să trecem peste o provocare atât de serioasă, dar și la cum ne-a schimbat acest lucru. Vă așteptăm să vă alăturați online pe 23 iunie 2021 la “Sales & Marketing Conference”.

Audiență:

  • Directori Generali
  • Directori Comerciali
  • Directori de Vânzări
  • Business Development Managers
  • Directori de Marketing
  • Trade Marketing Specialists
  • Directori Generali și de Dezvoltare
  • Key Account Managers
  • Antreprenori

 


 

Partneri

  • sfera business
  • isense solutions
  • dendrio

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 23.06.2021 - 09:30
  • Ora și data final: 23.06.2021 - 14:30
  • Locatie:
  • Domeniu: Marketing & PR Sales
  • Adresă eveniment:
  • NEED FOR SPEED. Pe cât de repede a venit criza provocată de pandemia de COVID-19 la nivelul mediului de afaceri, pe atât de încet pare să se sfârșească. Pentru a supraviețui, companiile au fost nevoite să reacționeze concret și extrem de rapid. Ce rol strategic au avut departamentele de sales & marketing în acest context?
  • TURNING TABLES. Cum putem, punând sales & marketing în centrul strategiei, să transformăm mișcările de pe piață, provocate de pandemie, în oportunități de business?
  • NEW WAYS. Ce s-a schimbat în profilul consumatorilor în această perioadă? Cum s-a modificat stilul acestora de viață? Cum au reusit departamentele de sales & marketing să se adapteze din mers la nevoile în schimbare ale clienților, păstrând stabilitatea?
  • MARKETING AGILITY. Pandemia a fost, poate, cel mai „disruptive” factor cu care ne-am intâlnit sau, cel puțin,  cel mai rapid. Într- un context apărut peste noapte, mesajele aflate în plină comunicare, campaniile aflate în derulare, produsele aflate în producție, lansările pregătite, stocurile făcute, planurile media și bugetele realizate etc – toate au devenit, peste noapte, irelevante, neadaptate, nepotrivite. Cum schimbi rapid tot, fără a pune stop și rămânând conectat la piață prin agilitate la nivel de markering?
  • THINK FAST. Deciziile rapide ce au dictat câștigarea luptei cu criza provocată de pandemie. Care au fost factorii strategici care au determinat câștigătorii în această situație?
  • CONNECT. Online sales, e-commerce & digital marketing. Într- o lume deodată aflată „remote”, ce rol au jucat segmentele online și digital ale departamentelor de sales & marketing în strategia de adaptare a companiilor? Ce schimbări ne așteptăm să rămână valabile și după depășirea pandemiei?
  • OK COMPUTER. Cum a reușit tehnologia să salveze situația odată cu „noua ordine” dictată de pandemie? Care sunt principalele moduri prin care dezvoltarea tehnologică ne-a ajutat să putem lucra, coopera și face business chiar și în aceste condiții?
  • B2B SALES. Realitatea interacțiunilor creată de pandemie are premisele unei generalizări? Putem discuta despre o nouă normalitate, una digitală? Care este eficiența procesului de vânzare digital față de cel direct, în persoană, la nivel B2B? Cum  arată viitorul în acest segment?
  • LEAN ON ME. Unul dintre efectele pozitive ale pandemiei a fost acela al solidarității. Companiile au sprijinit statul, instituțiile și oamenii pentru a putea face față crizei sanitare, la fel cum consumatorii s- au solidarizat pentru a sprijini companiile aflate în pericol în această perioadă. Cum s- a reflectat acest lucru la nivelul sales & marketing și cât de fină este linia dintre prea mult și prea putin, dintre potrivit și nepotrivit?
  • POSITIVE IMPACT. Asumarea responsabilității unei influențe pozitive a brandului asupra comunității este un element esențial pentru noul consumator. Ce înseamnă impact pozitiv la nivel de sales & marketing?
  • THE HUMAN FACTOR. Tehnologiile avansează rapid, strategiile trebuie adaptate din mers, iar instrumentele de sales & marketing sunt în continuă schimbare. Cum rămâne cu factorul uman în acest vârtej? Importanța training-ului continuu al specialiștilor din zona de sales & marketing pentru o integrare eficientă a tehnologiei în activitatea companiilor. Calibrarea potențial-implementare prin perfecționarea echipelor și leadership.
  • MIND YOGA. Cum putem dezvolta, la nivelul echipelor, o gândire holistică a business-ului, o abordare flexibilă, agilă în raport cu brandurile, consumatorii, experiențele de cumpărare?
  • TELL MY STORY. Cum creăm povești puternice și cum le putem ajuta să capete ecou prin elementele vizuale și coloana sonoră potrivite? Abordarea holistică în storytelling.
Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.