Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Sales & Marketing Conference, ediția a II-a

Singura constantă în business este că nimic nu este constant. În cazul în care planul de marketing și vânzări pentru 2017 este “aproximativ la fel” cu cel din anii precedenți, sunt șanse mari ca la finalul exercițiului financiar cifrele să nu arate îmbucurător.

Companiile performante sunt cele care se adaptează continuu tendințelor pieței și care provoacă status-quo-ul pentru a construi experiențe interactive de tip „buyer-centric”, cu scopul de a accelera conversia lead-urilor și de a crește încasările.

Astfel, în cadrul celei de-a doua ediții a „Sales & Marketing Conference”, ce va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din București, vom aborda principalele provocări întâmpinate de specialiștii în vânzări, business development și marketing, importanța alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, ultimele practici și instrumente utilizate de companiile lider de piață.

TARGET
  • Directori Comerciali / Directori de Vânzări
  • Sales Coordinators
  • Business Development Managers
  • Directori de Marketing
  • Trade Marketing Specialists
  • Directori Generali și de Dezvoltare
  • Key Account Managers
  • Antreprenori

 


 

Partneri

  • Evolutiv
  • VHCI
  • FORD Roadhill Automotive
  • Sfera Business
  • Life Dental Spa
  • Donut Studio
  • Photosnacks
  • Champollion
  • Plante Cadou
  • Wagner

* Tehnologizarea și schimbările pe care le-a generat la nivel de procese. Cum integrăm eficient instrumentele digitale în strategia de sales & marketing?
* Customer centricity și abordarea 360˚ la nivel online & offline. Expunerea digitală a brandului și creșterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights
* Cele mai importante trend-uri în B2C. Importanța adaptării la complexitatea unui sales cycle modern, utilizând direcțiile date de o strategie de marketing aplicată
* Provocări și presiuni inter-departamentale: atingerea targetului de vânzări, bugetarea, “sell the price” vs. “selling price”. De la aliniere la integrare: bune practici, perspective și oportunități
* Digitalizarea și dezvoltarea mediului și comerțului online. În ce masură a influențat acest lucru dinamica din relația departamentelor sales și marketing?
* Sales & marketing în climatul B2B: tehnici, tendinte și bune practici. Importanța unei abordări personalizate și aspecte cheie de luat în calcul în procesul de decision-making al companiilor.
* Cum poate CEO-ul să susțină o bună comunicare între sales și marketing. Importanța alinierii inter-departamentale și a raportării către general management: bune practici și oportunități
* “Agile selling”: cum marketingul și vânzările se pot adapta mai rapid la feedback-ul primit în timp real de la cumpărători. Platformele omnichannel și identificarea celui mai eficient mix de canale de marketing și vânzari
* Sales & Marketing din perspectivă internațională. Cum adaptăm strategia la specificul fiecărei piețe, păstrând consistența brand-ului?
* Metrici și măsurători comune pentru o mai bună evaluare a performanței. Care sunt cei mai relevanți KPI și cum pot fi aceștia raportați la nivel holistic organizațional
* De la customer satisfaction la brand lovers. Cele mai noi instrumente pentru loializarea clienților, din perspectiva îmbinării forțelor de vânzări și marketing
* Expunerea in Social Media, “Engage selling” si impactul asupra ratei de conversie: tendinte si bune practice. Interactive sales & marketing

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.