
- Acest eveniment a trecut.

Smart Marketing, ediția a II-a
BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România, anunță organizarea unei noi ediții SMART MARKETING / 10 -11 octombrie 2016, Hotel InterContinental, București.
Programul primei zile include discuții concentrate în jurul ideii de AUTENTICITATE, accentuând importanța unei abordări centrate pe ”veritabil” în construirea strategiei de marketing.
Prezentările celei de-a II-a zi se vor concentra în jurul Noului Consumator și al VIITORULUI EFICIENȚEI CREATIVE.
Ele vor fi ilustrate cu studii de caz de la Cannes Lions 2016, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global.
SMART MARKETING va reuni speakeri reputați, membri ai juriului și participanți activi la seminariile Cannes Lions pentru a oferi tips&tricks, informații la zi și direcții despre trendurile în comunicare globală, utile oricărui profesionist din domeniu.TARGET
- Marketing & PR managers;
- Brand managers
- Digital managers
- Responsabili Social Media;
- Antreprenori;
- Directori generali;
- Directori dezvoltare
- Reprezentanți ai comunității creative