Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

The future of marketing, Cluj-Napoca

BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România, are plăcerea să anunțe organizarea la Cluj-Napoca, pe 10 mai 2017,  la Hotel Golden Tulip Ana Dome, a evenimentului THE FUTURE OF MARKETING.

Aflat între creativitate si pragmatism, departamentul de marketing trebuie să privească spre noul consumator și să creeze strategii adaptate acestuia. Cum implementăm ”creative efectiveness”și cum traducem creativitatea în mediul digital? Cum realizăm strategii de marketing așezând la bază conceptul de autenticitate? Acestea sunt câteva dintre subiectele pe care ne propunem să le discutăm în cadrul THE FUTURE OF MARKETING, eveniment dedicat trendurilor în marketing.

Discuțiile vor include studii de caz de la cea mai recentă ediție a Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global.

 


 

Partneri

  • Leonidas
  • AVIS

* UNIVERSUL AUDIENȚEI
Noul consumator: profil, gusturi, preferințe
Gen – ce mai înseamnă în secolul 21 masculin / feminin și cum reacționează brandurile la mutațiile identitare?
Branding experiențial, branding activ vs branding reactiv
* TEHNOLOGIE vs ECONOMIE
Inovație, marketing și inventică, algoritmi, VR, UX, AI
Cuantificare și amplificare a rezultatelor în timp real
* EFICIENȚA CREATIVĂ: 2016- 2020
* TRENDURI ÎN MODĂ, ARHITECTURĂ, ARTE VERSUS BRANDING
* PERFORMANCE, PRODUCTION & AUTHENTICITY

* Povești AUTENTICE care ajută brandurile puternice să se conecteze cu consumatorii. Cum seduc brandurile oneste și cum ajung să obțină ”veritabilul” în materie de branding?
* BURDEN OF PROOF. Poate fi demonstrată autenticitatea? Transparența ca valență a autenticității. Cât de util este să invităm consumatorul “behind-the-scenes”?
* MARKETER’S BLIND SPOT: metode de a depăși obstacolele pe care le întâmpinăm în crearea mesajelor autentice
* Cum definim o STRATEGIE DE MARKETING EFICIENTĂ? Canale alternative și abordări creative, dar și pragmatice la nivel de marketing
* RELEVANȚĂ într-o lume comunicațională din ce în ce mai fragmentată.
* THE POWER OF TRUST. Importanța încrederii în construirea unui brand solid
* MARKETING & CHANGE MASH-UP: Marketing contextual – cum își păstrează brandurile esența în mediul de business din ce în ce mai versatil?

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.