Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Transylvania Supply Chain & Logistics Forum & Expo

Evoluția tehnologică rapidă, noile niveluri ale conectivității și digitalizarea potențează riscurile, însă și oportunitățile pentru companiile care se adapteză cel mai rapid la noul context, în care modelul tradițional de aprovizionare nu mai este relevant.

Managementul eficient al lanțului de aprovizionare și eficiența operațională ridicată sunt esențiale, un diferențiator important pentru business, iar lanțurile de aprovizionare se află sub o presiune continuă de a performa.

Contextul s-a schimbat, la fel și obiectivele. Pentru a face față acestui nou val, managerii trebuie să înțeleagă ce este nou, ce este posibil și ce este diferit acum. Vom dezbate împreună la “Transylvania Supply Chain & Logistics Forum & Expo”, ce va avea loc pe 4 aprilie 2019 la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca.

Evenimentul reprezintă o platformă importantă pentru a obține insights de la companii de top din piață, de a vă conecta cu profesioniști din domeniu, de a afla bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică, ce funcționează cel mai bine și ce strategii dețin premise cu potențial în viitor.Audiență

  • Directori Generali
  • Directori Operaționali
  • Directori Logistică
  • Supply Chain Managers
  • Directori Financiari
  • Manageri planificare, aprovizionare, depozite
  • Directori import-export
  • Coordonatori distribuție, transport
  • Directori comerciali și vânzari

2018 în cifre- Ediția București

  • 12 speakeri
  • 115 participanți
  • 76% dintre participanți au poziții de Director/ Manager, C-level
  • 94% dintre participanți au declarat că obiectivele lor au fost îndeplinite
  • 96% dintre participanți au apreciat calitatea evenimentului excelentă sau bună
  • 35 parteneri media, 7 jurnaliști prezenți la eveniment, 72 preluări media pre și post eveniment

 


 

Partneri

  • itrack
  • CTP
  • Mantis
  • Mazars
  • HTSS
  • Pumba
CU SUSȚINEREA:

TRADUCERE OFERITĂ DE:
BUSINESSMARK SUSȚINE:
RADIO-UL OFICIAL:
PARTENERI MEDIA:
ziare.combusiness24 Debizzinorasinoras business24Jurnalul de afaceriglobalmanager_logo administratie logo

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 04.04.2019 - 08:45
  • Ora și data final: 04.04.2019 - 15:00
  • Locatie:
  • Domeniu: Logistică Supply Chain
  • Adresă eveniment:
  • Optimizare în supply chain: Strategii de optimizare și managementul lanțului de aprovizionare. Schimbare de optică în business: focus pe dimensiunea strategică, nu pe cea operațională. Transformarea lanțului de aprovizionare. Măsurarea performanței. Reducerea și gestionarea riscului.
  • Industrie 4.0 și transformare digitală: Digitalizarea și automatizarea lanțului de aprovizionare ca avantaj competititiv. Optimizare și reducere de costuri. Lanțul de aprovizionare în cloud. Securitate. Tendințe în supply chain
  • Client centricity: Transformarea și construirea lanțului de aprovizionare cu focus pe client
  • Mișcare globală și lanțuri de aprovizionare ca avantaj strategic: Oportunități și provocări pentru monitorizarea modernă a lanțului de aprovizionare și viabilitatea pe termen lung a vehiculelor automate și conectate actuale, utilizate în domeniu – care este impactul asupra transportului de mărfuri?
  • Management în logistică: Gestionarea lanțului de aprovizionare ca prioritate strategică
  • Integrarea lanțului de aprovizionare: Soluții de aliniere și integrare a unor business-uri diferite într-un lanț de aprovizionare global
  • Forecast și Demand Management: Importanța unor Forecast și Demand Management realiste
  • Managementul stocurilor și planificare: Bune practici și îmbunătățirea performanței în depozitare și livrare
  • Soluții noi de aprovizionare: Cum să ajungem mai rapid la consumatorii noștri
  • Promovarea alinierii organizaționale și cross-functional support: Coordonarea departamentelor de vânzări și operațiuni și o mai bună aliniere a departamentului de procurement cu procesele din supply chain
  • Workforce în supply chain. Digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați
  • Control și sustenabilitate: Capacități de raportare în timp real, process metrics și alternative ale functional metrics, data, sisteme integrate și interfețe de utilizator moderne
  • Multichannel supply chain. Rute flexibile și alternative pentru accesul pe noi piețe. Valorificarea mix-ului logistic și al transporturilor rutiere, aeriene, maritime și feroviare
  • Poziționare strategică și deschidere maritimă: Rolul strategic al Portului Constanța în regiune și oportunități de dezvoltare a proiectelor de transport maritim
  • Importanța punctelor nodale: Coordonarea lanţului de aprovizionare prin intermediul punctelor nodale
  • Intralogistică și circulația mărfurilor. Facilități imobiliare și logistice: parcuri logistice, containere, cargo, utilaje
  • Inovații și oportunități în Supply Chain: IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud și digitalizare
  • E-commerce centric: Provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain. Între externalizarea unor segmente operaționale și dezvoltarea acestora la nivel intern. Bune practici și oportunități. Cum adaptăm strategia tradițională la momentele cheie precum Black Friday, Crăciun, etc.? Adaptarea proceselor de supply chain și logistică pe termen scurt. Optimizarea proceselor și soluții inteligente în materie de previzionare a cererii, inventar, strategii de depozitare și distribuție, integrarea soluțiilor tehnologice
  • Tax & Legal în supply chain și logistică: Aspecte legale și fiscale specifice industriei. Provocări și oportunități. Vămuirea centralizată a mărfurilor, primul pas spre automatizare
Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.