2015.02.09 Articole

Solutiile software de salarizare castiga teren in companiile mici si mijlocii

Piata solutiilor de salarizare este una dintre cele mai putin inovatoare. Companiile aleg sa investeasca intr-o solutie de salarizare din nevoia de a fi in conformitate cu legislatia si de a usura activitatea departamentelor financiare si de HR. Cu toate acestea, atat companiile cat si furnizorii de astfel de solutii au inceput sa aiba o noua abordare si sa imbratiseze cele mai noi tehnologii. Motorul acestei schimbari de perspectiva il reprezinta, in mod surprinzator, companiile medii si mici. In proportie de 82% dintre acestea au inceput sa investeasca in sisteme de salarizare pana nu demult accesibile numai organizatiilor mari. Aceasta se datoreaza si furnizorilor care si-au adaptat ofertele la nevoile specifice si cererea venita din partea companiilor mici si mijlocii.

Raportul „Payroll Gains Momentum in the SMB Market” a fost publicat de Aberdeen Group in aprilie 2013 si sumarizeaza rezultatele unei cercetari din anul 2012 privind modul in care solutiile software de salarizare castiga teren in companiile mici si medii, cu mai putin de 1.000 de angajati.

REZULTATE:

  • 82% din companiile mici si medii investesc in solutii de salarizare, in comparatie cu numai 74% dintre organizatiile mari.
  • Principalele motive pentru care companiile mici si medii decid sa achizitioneze solutii de salarizare:
  • 67% – nevoia de a elimina activitatile manuale.
  • 31% – lipsa integrarii dintre procesele de salarizare si cele de HR.
  • 31% – nevoia de conformitate cu legislatia fiscala.

Tendintele pietei solutiilor software de salarizare dedicate companiilor mici si mijlocii

  • Mobilitatea si portalurile pentru angajati sunt cativa dintre factorii ce influenteaza modul in care companiile isi configureaza si administreaza procesele de salarizare.
  • Principalele functionalitati urmarite sunt: accesul la statele de plata ale angajatil si la datele de personal, vizualizarea deducerilor si a tranzactiilor, verificarea datelor de plata, si a datelor de pontaj.
  • Companiile prefera sa investeasca intr-o solutie de la un singur furnizor, cu care stabilesc un parteneriat strategic ce se extinde si in zona solutiilor de resurse umane.
  • Optiunile de raportare si analiza nu mai sunt apanajul exclusiv al organizatiilor care lucreaza cu dashboard-uri complexe la nivel global; acum sunt accesibile tuturor managerilor pentru diverse interogari si vizualizarea datelor pe care sa-si bazeze deciziile operationale curente.
Material de opinie semnat de
  • yass

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.