2014.09.17 Articole

World Class inființează vestiare pentru familii și creează oportunitatea dezvoltării de business pe segmentul family

Un exemplu despre cum să transformi o lovitura de imagine într-o oportunitate de dezvoltare vine din partea companiei de wellness, World Class.

Săptămâna trecută, World Class România a fost pusă în fața unui val de acuzații publice privind atitudinea companiei față de un incident ce a avut loc în luna martie a anului curent.  În urma unui conflict cu note homofobe ce a avut loc în vestiarele unuia dintre cluburile World Class, compania reușește să clarifice situația și să profite de această situație pentru a își exprima poziția de complet dezacord față de orice forma de discriminare, respectând, însă, intimitatea membrilor săi și obiectivitatea în cadrul acestei situații: ”În general, nu comentăm public disputele membrilor noștri, însă în acest caz informațiile care au fost prezentate eronat, nu sunt în acord cu principiile după care ne ghidăm în cadrul companiei. Mai mult decât atât imaginea unora dintre angajații noștri a fost afectată. Una dintre valorile fundamentale ale World Class este aceea de a trata cu respect și în mod egal fiecare persoană, indiferent de orientare sexuală, rasă, culoare, naționalitate etc. Pentru a soluționa cu succes acest subiect, intenționăm ca în perioada următoare să analizăm situația alături de autorități competente, specialiști (parenting, psihologi) și membri ai cluburilor noastre”, a declarat Mikael Fredholm, CEO World Class România.

Dincolo de dimensiunea etică, dimensiunea economică nu este de neglijat în cadrul unei astfel de provocări la nivel de imagine. Într-o astfel de situație, însă, compania reușește să își pună în valoare valorile morale, fără a neglija componenta de business. Compania găsește forma de a veni în întâmpinarea nevoilor tuturor clienților săi, dovedind flexibilitate, dar și atitudine pro business, fidelizându-și membrii prin oferirea tuturor facilităților necesare unei bune colaboări. Astfel, compania va deschide vestiare dedicate familiilor în mai multe din cluburile sale.

Deși reprezintă o investiție neplanificată, crearea vestiarelor pentru familii reprezintă și dezvoltarea unei noi linii de business, pe segmentul family. Toată situația se poate dovedi a fi mai degrabă pozitivă în cele din urmă, iar acest lucru este rezultatul unui bun management în situație de criză.

 

Material de opinie semnat de
  • yass

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.